Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Χαιρετούμε!

Γεια σας! Είμαστε η passenger (Ευγενία), ο kiratzos (Γιάννης) και η Rania(-)και δημιουργήσαμε αυτό το blog για να μοιραστούμε με άλλους bloggers και αναγνώστες του internet την αγάπη μας για τον κινηματογράφο.
passenger speaking: Με λένε Ευγενία, είμαι 16 (στα 17) ετών, μαθήτρια λυκείου και τ' όνειρο μου είναι να γίνω σκηνοθέτης. Αγαπημένοι σκηνοθέτες (μιας και το blog έχει να κάνει με κινηματογράφο...) είναι ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο Andrei Tarkovsky, ο Κώστας Γαβράς, ο Quentin Tarantino, o Alfred Hitchcock και ο Krzysztof Kieślowski. Όλοι για διαφορετικούς λόγους. Δεν συνηθίζω να επικεντρώνομαι σε σκηνοθέτη βέβαια, αλλά στο σύνολο, γι' αυτό και οι αγαπημένες μου ταινίες και το κινηματογραφικό στυλ για το οποίο θα γράψω και μ' αρέσει δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένους σκηνοθέτες. Αγαπημένο ηθοποιό δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Στο θέμα soundtrack μ' έχει κερδίσει ο Goran Bregovic στην μουσική που έχει γράψει για ταινίες του Εmir Kusturica. Αυτά για μένα...
Kiratzos speaking: Στο δεύτερο έτος οικονομικού τμήματος του Παντείου πανεπιστημίου σκοτώνω(με κλωτσιά αλα Τσακ Νόρις) τις μπόλικες ελεύθερες ώρες μου βλέπωντας ταινίες στο σπίτι είτε πηγαίνοντας στον κινηματογράφο. Αγαπημένοι σκηνοθέτες και ταινίες αλλάζουν συνέχεια όσο βλέπω περισσότερα νέα και παλιά πράγματα. Διαχρονικά αγαπημένοι είναι ο Woody allen, οι Coen brothers και o Emir Kusturica. M' αρεσει πολυ ο 70s αμερικανικος κινηματογράφος(ανεξάρτητος και μη)και ψάχνομαι όσο μπορώ στον ευρωπαικό. Μέσα απο το blog θα προσπαθήσουμε να διαδώσουμε τις οποιες γνώσεις μας, σκέψεις μας και προτάσεις μας με την α (f(x)=a/2*4) εμπειρία που αποκτούμε βλέποντας άλλα περισσότερο το κάψιμο μας και την τρέλα μας για τον κινηματογράφο.
Rania speaking: Δεν χρειαζεται καποια ειδικη επεξηγηση το ονομα φανταζομαι, εχω μπει στον 17ο χρονο της ζωης μου και μεσα σε ολα βλεπω ταινιες. Σκηνοθετες.. Κιουμπρικ, Ταραντινο, Χιτσκοκ, Αλεν, οι αδερφοι Κοεν και ο -kill me for that-Αρονοφσκι. Αγαπημενοι ηθοποιοι πολλοι, ολοι με τα σκαμπανεβασματα τους. Αν και πιο παλια η τρελα με τις ταινιες ειχε φτασει στο ζενιθ και τωρα εχει κατευνασει, εν οψη διακοπων θα ξαναρχισουμε το σπορ. Ας κλεισουμε αυτην την αναρτηση λοιπον με μια συμπαθητικη φωτογραφιουλα.

3 σχόλια:

  1. Γεια σας

    Οφείλω να ομολογήσω πως μου αρέσει πολύ το blog σας,φαίνεται φρέσκο και το γεγονός ότι αποτελεί συνεργασία τριών (3) νέων ατόμων του δίνει τη δυνατότητα να εκφράζονται σ' αυτό αντικειμενικές απόψεις.
    Επίσης ωραίο είναι το γεγονός ότι όλοι έχετε διαφορετικά γούστα όσον αφορά τους αγαπημένους σκηνοθέτες και έτσι καλύπτεται ένα ευρύτατο φάσμα στυλ,απόψεων και ιδεών (βέβαια η Ράνια και η Ευγενία μοιράζονται κάποιους σκηνοθέτες αλλά αυτό πιθανότατα οφείλεται στο γεγονός ότι είναι αδερφές και δεν το ξέρουν...ή απλά κλέβει η μία απ' την άλλη.)
    Επειδή λοιπόν σας πάω,είμαι διατεθειμένος να διαθέσω το 50% του μηνιαίου εισοδήματος μου για να ενισχύσω την προσπάθεια Σας.Υπολογίστε περίπου 50 cents του ευρώ δηλαδή.
    Τέλος αν μπορείτε να μου βρείτε εισιτήρια τσαμπέ,για οποιαδήποτε ταινία τότε θα χαρώ πολύ να μου τα στείλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σας ποιος είναι ο Μάλαξ από πάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλεος με τα ηλίθια σχόλια. Τεσπα. Μπραβο για την προσπάθεια. Βασικά αρχιστε να παρουσιάζετε και πιο mainstream ταινίες.
    Να σας προτείνω ένα site για μουσική για όποιον ενδιαφέρετε που απο αυτό την ψάχνω λίγο πέρα απο το Last.fm είναι το http://r-t-c.blogspot.com/
    Καλή συνέχεια αρκεί να μην βαρεθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή